Review | e.l.f. eyeliner



Astazi v-am pregatit un review pentru tusul crema de la e.l.f. Am borcanelul de aproape un an si ceea ce m-a surprins placut e faptul ca nu s-a uscat nici macar putin si il folosesc chiar foarte des. Tusul meu este negru dar pe site-ul e.l.f. se gasesc 10 nuante.

cream eyeliner

Tusul vine intr-un borcanel de plastic si chiar daca initial am avut impresia ca este o cantitate mica de produs, odata ce am inceput sa il folosesc am observat ca este foarte pigmentat. Rezista foarte mult pe pleoapa, nu se transfera, este foarte cremos si usor de lucrat cu el. De indata ce se va termina il voi recumpara cu siguranta.

swatch

eyeliner wing


Acesta vine cu o pensula de aplicare si il gasiti pe site-ul e.l.f. la pretul de 22 lei, iar cand se afla la oferta la pretul de 14 lei si are o greutate de 4.7 grame.



Comments

Popular Posts