Favorites | Top 5 pensule

1. Real Techniques Contour Brush

Pensula asta se presupune că ar fi pentru conturarea feţei daaaaar e atât de bună pentru fondul de ten încât nu vă puteți inchipui. E foarte moale iar forma ei o face perfectă pentru aplicarea fondului de ten. Din păcate acestă pensulă nu se poate cumpăra individual, o puteți găsi doar in setul Core Collection la cei de la Makeup Shop la preţul de 110 lei.

real techniques
Photo via Pinterest

2. e.l.f. blending brush

Prima mea pensulă! Cred că o am de aproximativ 5-6 ani si nu a picat niciodată vreun fir din ea. Nu există machiaj pe care sa îl fac si să nu folosesc această pensulă, câteodată mă şi minunez că mai rezistă. O găsiți pe site-ul celor de la e.l.f. la preţul de 9 lei. 

elf cosmetics

Photo via e.l.f.



3. Real Techniques Eyeliner Brush

Viața a devenit mult mai ușoară după ce am cumpărat pensula asta. In maxim 5 minute am codițele făcute la ambii ochi (probabil la aceasta performanță auta si tușul de la e.l.f. - click pentru review). E foarte subțire si îndeajuns de țeapănă încât să ușureze „construirea” unei linii de tuș. Această pensulă o găsiţi in Starter Set-ul Real Techniques pe site-ul celor de la Makeup Shop la 95 lei.

real techniques
Photo via Pinterest



4. Avon Luxe Stippling Brush


Prima dată mi-a atras atenția design-ul foarte reușit al acestei pensule, daaar de cand am primit-o o folosesc tot timpul pentru fondurile de ten spuma si cateodata si pentru iluminator. O gasiti pe site-ul Avon la 25 lei.


Stippling Brush
Photo via Avon



5. Oriflame Blending Brush

Chiar daca este o pensulă pentru blending eu o folosesc foarte mult la conturarea nasului si uneori chiar şi a pomeţilor. Singurul lucru ce nu îmi place la ea este că ii cam pică firele. O puteți găsi pe site-ul celor de la Oriflame însă se găseste foarte rar.

blending brush
Photo via Pinterest

Care sunt pensulele voastre preferate? 













Comments

  1. Yayyyyy love this!!
    Makeup is my love! I am by no means a professional so I love learning what others like. The RT brushes are awesome!

    ReplyDelete
  2. Regasesc in topul tau si cateva pe care le folosesc eu <3

    ReplyDelete
  3. Great post! I love brushes and I too have several favorites as well :D

    ReplyDelete
  4. Great post! I just started using an eyeliner brush and I love it! My eyeliner never smears anymore!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts