Favorites | Top 5 rujuri

1.Golden Rose - Velvet Matte Lipstick nr. 10
Sunt o mare fana a rujurilor mate si cand am vazut ca cei de la Golden Rose au o multime de culori superbe, mate, nu m-am putut abtine sa nu cumpar unul. Velvet Matte nr.10 este o nuanta pe care o cautam de mult timp, nu e nici foarte roz dar nici foarte nude. Eu o consider culoarea perfecta de zi cu zi. Il gasiti aici si costa 20 lei.


2. Sleek - Matte Me in Birthday Suit

Din nou, un ruj mat. Insa acesta este genul acela de ruj lichid care apoi se usuca mat. Este foarte pigmentat si rezistent, mai detin si nuanta Roja Red, dar Birthday Suit a intrat rapid in top 5. Il gasiti pe Make-up Shop la pretul de 30 lei.


3. Sephora - Lip lacquer in Burgundy

Dupa cum spuneam in acesta postare, am o obsesie cu rujurile in nuante mai inchise.Pe acesta l-am cumparat in ianuarie, cand Sephora avea reducerile de iarna. Este o nuanta foarte speciala, dupa cum ii spune si numele este un burgundy dar are reflexii mov. E foarte interesant si a devenit rapid unul din preferatele mele. Nu mai tin minte exact pretul, dar intrati in Sephora si aruncati o privire.


4. Avon - ExtraLasting in Totally Twig

Se putea sa nu am si nu ruj nude printre preferate? Bineinteles ca nu. E un nude putin mai inchis cu o tenta maronie as zice eu. Si acesta este mat si rezista mult timp pe buze.Singurul lucru care nu imi place este ca are un miros dulce, dar dupa 2-3 minute nu il mai simt. Il gasiti aici si costa 15 lei.


5. Sleek - True Color in Mulberry

E o culoare pe care nu multa lume ar purta-o. Dar eu nu m-am putut abtine sa nu il cumpar. E absolut superb, e aproape negru si spre deosebire de celalalte are un finish lucios. Il gasiti tot la cei de la Makeup Shop si costa 30 lei.


Care sunt rujurile voastre favorite?


Comments

  1. all such beautiful lipsticks! I love the Birthday Suit and Burgundy ones on you, so pretty ♥♥

    michiko | http://rosalynrinaldo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts