Review | Farmec - Demachiant 2 in 1

demachiant farmec


RO only

Pentru astazi am pregatit un review al demachiantului 2 in 1 de la Farmec. Incep prin a va spune ca sunt la al treilea tub. Trebuie sa recunosc, inainte nu prea foloseam demachiant crema ci servetele demachiante, dar de cand am descoperit acest demachiant de la Farmec nu am mai cumparat nici un pachet de servetele :) .

demachiant farmec

Tenul meu este mixt: uleios in zona T, restul fetei fiind foarte uscata asa ca am ales varianta pentru ten uscat, sensibil - cu argan. 
Ce pot spune eu despre acest demachiant? Ca de cand am inceput sa il folosesc vad niste schimbari in bine ale tenului meu. Nu mai am acele petice de piele uscata in fiecare dimineata, nu imi irita ochii.  
Cum il folosesc? Aplic putin demachiant pe niste dischete, apoi le tin cateva secunde pe ochi si indepartez aplicand putina presiune insa fara a freca ochii si cu o alta discheta curat restul si apoi clatesc cu apa. Mai jos am pus o poza cu ingredientele si restul detaliilor oferite de Farmec.
Il gasiti in orice supermarket sau pe site-ul Farmec la pretul de 9,96 lei, are 200ml si mai exista in varianta cu galbenele (pentru tenul normal).

demachiant farmec

Voi l-ati incercat? Daca da, ce parere aveti?


blog


Comments

Popular Posts