Beneficiile uleiului de cocos

De mult ma gandeam sa scriu postarea asta, dar am zis sa mai adun cateva informatii si cred ca acum e momentul perfect. Stiam ca uleiul de cocos se foloseste la gatit (i-am gasit si acolo nistre intrebuintari tare gustoase, dar asta poate intr-o postare viitoare), dar prima data am auzit ca are si intrebuintari cosmetice intr-un video pe YouTube acum vreo 2 ani. Si cum pe vremea aia pielea mea era foarte uscata am zis hai sa incerc si asta. Si asa am descoperit in cate feluri poate fi folosit. Cel mai bun este cel extravirgin si presat la rece. Cand este tinut la rece este solid, iar cand este scos la caldura devine lichid. 

ulei de cocos

1. Ten

Cum am spus mai sus, aveam pielea foarte uscata. Ei bine, acum am rezolvat aceasta problema si uleiul de cocos m-a ajutat foarte mult. In fiecare dimineata si seara luam putin din borcan, il masam intre degete pana se topea si apoi il foloseam ca pe o crema. Peticele de piele uscata au inceput sa dispara incet, incet dupa vreo 3-4 zile. E foarte bun si ca balsam de buze. L-am mai folosit si  pentru demachierea produselor waterproof. Se pune putin ulei pe o discheta demachianta si se foloseste la fel ca orice alt demachiant, doar ca, din punctul meu de vedere, e mai delicat cu pielea si in acelasi timp o si hidrateaza. Eu l-am folosit pentru rimelul waterproof si a functionat perfect.

2. Par 

Aplicat pe lungimea firului de par si lasat sa actioneze 15 minute in loc de balsam poate reda stralucirea si hidratarea parului. Poate fi lasat pe par si peste noapte pentru cei cu parul foarte uscat si apoi spalat dimineata. Am auzit ca poate fi folosit si pentru matreata, insa nu am incercat niciodata. Pentru matreata se presupune ca ar trebui aplicat la radacina parului si masat scalpul cateva minute si apoi spalat ca de obicei.


3. Corp

Pe langa utilizarea lui ca si unt de corp, ulei de cocos amestecat cu zahar poate fi folosit si ca un scub natural, fara chimicale si facut in casa. Exfoliaza pielea si in acelasi timp o lasa si hidratata. De asemenea, poate fi aplicat si inainte de epilare pentru  ca lama sa nu irite pielea.


Acestea sunt cateva moduri in care uleiul de cocos ne poate ajuta piele si parul. Il puteti gasi in orice farmacie naturista. Daca voi mai stiti si alte moduri in care poate fi folosit lasati un comentariu mai jos, Ne auzim data viitoare!


Comments

Popular Posts