Make-up | Smokey Bronze

Paleta Chocolate Bar de la Too Faced se afla de mult pe wishlist-ul meu, iar luna trecuta am cumparat-o in sfarsit. Normal ca am inceput sa ma ”joc” imediat cu ea, iar astazi va arat un machiaj realizat cu aceasta paleta. Am ales sa fac un smokey eyes cu nuante mai rosiatice, marouri, vremea de afara semanand mai mult cu toamna decat cu vara. Culorile sunt absolut superbe, insa mai multe nu va spun pentru ca am pregatit un review pentru saptamana viitoare. La finalul postarii gasiti o lista cu toate nuantele si produsele folosite. Acum va las cu pozele si ne auzim in postarea urmatoare !

dark bronze makeup


green eyes

makeup tutorial

 smokey eyes makeup

Produse folosite:

Sephora Jumbo liner 12HR wear Waterproof in nuanta 07 Brown
Paleta Chocolate Bar de la Too Faced (Cherry Cordial, Haute Chocolate, Triple Fudge, Semi-Sweet, Salted Caramel, Champagne Truffle)






Comments

  1. I love this smokey bronze on you! It is so gorgeous . The colours work so well together :-) http://bauchlefashion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) ! It may become my go-to night look because its so easy to do it.

      Delete
  2. Deci când am văzut postarea am zis că nu te recunosc. Ceva e schimbat la tine. Orice ar fi îți stă foarte bine. Ți-ai schimbat cumva sprâncenele?
    Ai evoluat foarte mult la machiaj și de abia aștept să văd ce makeup looks o să mai faci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aveam sprancenele mai subtiri pe vremea aia :)) si eram ceva mai roscata :D Oh, cum trece timpu ... Multumeeeesc mult, Irina!!!! Chiar ma gandeam zilele astea ca nu am mai postat de mult makeup looks pe blog si o sa am o sesiune de brainstorming maine dimi :D

      Delete
  3. This looks so awesome on you :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts