Review & Swatches | Nude`tude by The Balm


Dupa cum am spus in postarea asta, am revenit cu un review pentru paleta Nude`tude de la The Balm. Sa incepem cu ambalajul. Paleta este de carton, are inchidere magnetica si oglinda este destul de mare si de o calitate buna. Vine cu 12 farduri (4 mate, 6 sidefate si 2 cu sclipici), iar in fiecare pastila se gaseste 0,92g de produs. Are inclusa si o pensula cu doua capete, dar care mie personal nu imi place.


Si acum sa incepem cu swatch-urile (sunt facute fara primer):


Sassy - un alb sidefat, destul de pigmentat insa isi pierde mult din intensitate atunci cand este blenduit
Snobby - are cumva culoarea untului si e o nuanta sidefata, foarte draguta si subtila
Stubborn - roz prafuit, sidefat si spre surprinderea mea chiar imi place mult nuanta aceasta
Standoffish - Stubborn si Standoffish seamana destul de mult, dar cea din urma are si ceva auriu prin ea, este o nuanta de rose gold


Selfish - taupe cu ceva reflexii aurii, foarte pigmentat si se simte aproape cremos la atingere
Sultry - nuanta mata, imi place sa o folosesc ca si culoare de tranzitie, insa este si cea mai prafoasa din toata paleta
Sophisticated - maro cu sclipici auriu foarte fin 
Seductive - o nuanta de old gold foarte frumoasa si la fel ca Selfish e cremoasa la atingere


Sexy - asta e fardul care m-a facut sa imi doresc aceasta paleta, e un burgundy foarte pigmentat si e o nuanta mata
Silly - cea mai putin pigmentata nuanta din paleta, dar sclipiciul e tare dragut si se vede fain pe pleoapa
Serious - cel mai pigmentat negru pe care il am si foarte usor de blenduit
Sleek - maro inchis, mat, foarte pigmentat si din nou, usor de blenduit

In afara de Sassy si Silly (care m-au cam dezamagit, but I can make them work) toate nuantele sunt foarte pigmentate, preferatele mele fiind Selfish, Sultry si Sexy. Puteti gasi The Balm in Romania in magazinele Marionnaud, iar pretul acestei palete este de 112 lei. In concluzie cred ca daca folositi aceste culori destul de des, Nudetude isi merita banutii, mai ales ca puteti realiza o multitudine de look-uri cu ea, atat de zi cat si de seara. Va las cu 2 machiaje realizate cu aceasta paleta si ne auzim data viitoare !









Comments

  1. Sunt asa superbe culorile si machiajele <3 Imi place foarte mult nuanta sexy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersiii <3 !!! Si Sexy e absolut superba !!

      Delete
  2. totally in love <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts