Review&Swatch | Ruj Ultra Color Avon

Hello, hello! Ce mai faceti voi? Eu m-am hotarat sa va povestesc astazi cate ceva despre rujurile Ultra Color de la Avon. Aveam trei nuante de ceva timp si recent am mai comandat inca trei si acum consider ca va pot spune mai multe despre ele. Sa incepem deci.

avon lipstick


Ce ne spune site-ul Avon? 
"Culoare bogata si catifelare instanta; nuante saturate, pigmenti intensi; formula cu uleiuri hranitoare; acoperire puternica.
Formula este imbogatita cu vitamina E, uleiuri nutritive, oferind in acelasi timp culoare irezistibila si ingrijire buzelor!" 

Din cele 6 nuante pe care eu le am, Pout si Untamed Heart sunt singurele care nu sunt prea rezistente si nu se aplica uniform, sunt putin cam "patchy". Preferatele mele sunt Romance, Nude Edge si Bold Bordeaux. De Tangerine pot sa spun ca este o nuanta foarte pigmentata, dar nu e chiar genul meu. Am folosit-o pe alte persoane si arata bestial, dar nu si pe mine din pacate. Imi place foarte mult ca deasupra au o bucata de plastic transparent si se pot vedea foarte usor culorile. Acum va las cu pozele si o sa mai gasiti cateva minute detalii la sfarsitul postarii.

pout


romance

nude edge

untamed heart

bold bordeaux

tangerine
Il puteti vedea aici

Chiar daca am fost putin dezamagita de Pout si Untamed Heart, cred ca merita sa mai incerc cateva nuante noi, mai ales ca are un pret foarte bun. Gasiti rujul Ultra Color pe site-ul Avon la pretul de 15,99 lei si puteti alege din cele 20 de nuante disponibile. Voi le-ati incercat? Ce parere aveti si care este nuanta voastra preferata?


Comments

  1. Sunt superbe toate. Păcat de pout, avea o nuanta asa frumoasa <3 Bordeaux este favoritul meu . Trebuie sa le iau si eu chiar daca mai am 10000 de rujuri acasa :)) Te pup:*

    ReplyDelete
  2. Ce frumos este Tangerine!
    Si Bordeaux imi place!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts