Review&Swatch | Paleta farduri H&M

Probabil ati observat deja ca cei de la H&M au scos pe piata o noua linie de cosmetice. Ei bine, am facut si eu o comanda micuta acum vreo 3 saptamani si mi-am luat paleta de farduri Ready, Set, Glow si de atunci am purtat-o cat mai des cu gandul sa ii fac un review. Mi-am ales paleta mai neutra pentru a putea sa o folosesc zi de zi, dar are si niste nuante cu care se poate realiza un super machiaj de seara. Pe site aceasta paleta este disponibila in 4 variante: neutra (Ready, Set, Glow), nuante rozalii (Twilight and Rose), smokey (Smokey Essentials) si niste nuante mai deschise neutre (Smokey Nudes). Fiecare contine cate 9 nuante, costa 49.90 lei si le puteti gasi aici

Despre ambalaj pot sa va spun ca e dintr-un plastic foarte rezistent si arata chiar elegant. Capacul este negru lucios si are scris H&M micut cu auriu, iar partea de jos este crem. Daca sunteti curioase sa vedeti si celalalte palete le puteti vedea aici.

h&m palette

Cel mai mult mi-au placut fardurile sidefate, super pigmenatate si usor de blenduit, cele mate sunt putin cam prafoase dar se poate lucra cu ele. M-au dezamagit putin cele cu sclipici pentru ca nu au fost chiar asa de pigmentate cum ma asteptam, dar overall pot sa spun .ca este o paleta buna cu care se pot realiza niste machiaje foarte faine, iar la sfarsitul postarii va las si o poza cu un makeup realizat cu Ready, Set, Glow.

swatch

makeup


In concluzie cred ca paleta asta isi merita banii pentru ca am ajuns sa folosesc cel putin o nuanta de fiecare data cand ma machiez si ma tentează si Smokey Essentials de asemenea. Pe langa partea asta de machiaj am mai vazut si o masca de fata la care ma tot gandesc si cel mai probabil o sa o cumpar cand fac urmatoarea comanda si va o sa va povestesc si despre ea atunci, daca vreti sa aflati mai multe.



Comments

  1. De ce nu poti fi din Bucuresti :(? As da orice sa ma machiezi si pe mine o data , ador cum machiezi. Paletuta e foarta draguta! Ambalajul, sincer, imi aduce aminte de cele de la Ruby Rose :)) Din swatch, ultima poza ( a treia) are cele mai frumoase nuante :D Doamne, o vreau ! Multumim pentru review :* Te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ajung si eu prin Bucuresti candva si atunci facem un machiaj :D

      Delete
  2. Ce machiaj frumos! Dar ambalajul o face să pară de parcă e o paletă foarte scumpă.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :D Intr-adevar, chiar pare ceva high end la prima vedere

      Delete
  3. Foarte draguta e paleta si imi place si machiajul tau;) pup.
    iv-dorys.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Chiar ma gandeam zilele astea ca vreau sa vad un review despre paletele H&M si uite ca dorinta mi-a fost implinita! :)) Par interesante si ma tenteaza sa incerc si eu o paleta de la ei. De asemenea, e foarte dragut machiajul! :3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts