Favoritele lunii octombrie | 2015

In septembrie nu am avut prea multe favorite, asa ca am sarit peste acea postare, dar pentru octombrie am adunat cateva atat beauty cat si non-beauty. Luna asta am adunat cateva produse noi care au intrat rapid in rutina mea zilnica. Sa incepem cu partea de beauty:


Rimelul LUXE de la Avon e singurul rimel pe care il folosesc de aproape un an. Imi place foarte mult formula lui, nu e nici foarte uscata dar nici umeda. Imi desparte foarte bine genele si nu le lipeste deloc. Daca vreti ii pot face un review.

Paleta este de la H&M si am folosit-o luna asta de fiecare data cand m-am machiat. Ultimele doua nuante le combin si cu ele imi conturez sprancenele, asa ca nu am nevoie de alte farduri pentru machiajul ochilor. Daca vreti sa aflati mai multe despre ea, i-am facut un review aici.

Rujul cel mai folosit luna asta a fost Ultra Color in nuanta Nude Edge de la Avon. Mi se pare o nuanta foarte potrivita pentru toamna si rezista destul de mult timp pe buze. I-am facut un review in care puteti gasi si swatch-uri aici.


Samponul uscat de la Batiste pentru par inchis la culoare m-as salvat de cateva ori luna asta. Mi-a placut mult ca nu a lasat acea pudra alba pe par, fiind pentru nuante mai inchise. Am observat ca mi-a dat si volum. Urmeaza sa revin luna asta cu un review mai detaliat.


Cercei astia i-am luat acum vreo doua luni din Koton si nu i-am prea purtat, dar luna asta au fost singura pereche dupa care am intins mana. Sunt tare micuti si finuti, iar pietricica aia movulie imi place tare mult.


De cativa ani am inceput sa beau foarte mult ceai. Inainte nici macar nu voiam sa stiu ca exista, dar apoi am descoperit rooibos-ul cu diferite arome. Cel mai mult imi place cel cu portocale de la Lidl, poate pentru ca mi se pare ca miroase a Craciun. Mai exista variante cu vanilie, caramel sau simplu.


Melodia care a fost pe repeat luna asta e Love Myself cantata de Hailee Steinfeld. Cantareata poate vi se pare cunoscuta din Pitch Perfect 2. Alte cantece preferate de mine luna asta au fost Adele - Hello, Aerosmith - Crazy si Taylor Swift - Wildest Dreams.



In octombrie am descoperit serialul Quantico. Este un serial nou, are doar cinci episoade aparute, dar chiar merita urmarit, tot timpul se intampla lucruri la care nu te astepti, cu fiecare episod personajele devin din ce in ce mai interesante si mai greu de descifrat. Chiar il recomand.

Voi ce preferate ati avut in octombrie? 




Comments

  1. Si eu mi-am cumparat o paleta de farduri no name, aparuta cu revista Avantaje si pare ok la prima vedere. Mi-am mai luat un deo roll on cu ceai verde de la Yves Rocher aparut cu revista Unica, asa am luat si portia de reviste glossy pe luna asta. :) Am si niste cercei de la Avon bilute mici colorate pe care le-am purtat non stop si am de gand sa-mi mai iau un set pentru la anul. Filmul preferat: The Gift.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am auzit de The Gift, dar nu l-am vazut inca :D

      Delete
  2. Paletuta este superbă. Cred că ceaiul este genial , trebuie să îl caut și eu :* Cum este samponul batiste? :* te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. duminica o sa apara un review pentru el, stay tuned :D

      Delete
  3. wei, paleta de la H&M are niste nuante super, mai ales pentru perioada asta! <3
    thanks for visiting :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts