Ghid de cadouri | Sub 50 lei

Ieeei! Ieeeei! Ieeeeeei! Maine este 1 decembrie, deci intram oficial in spiritul sarbatorilor. Zic oficial pentru ca in sfarsit pot sa fiu entuziasmata pentru Craciun fara sa par nebuna :)). Ce m-am gandit eu? Pai, m-am gandit sa fac o serie de trei postari in care sa va inspir putin pentru cumpararea cadourilor, asta in cazul in care nu aveti idei. Astazi o sa va arat cateva idei de cadouri, toate sub 50 lei. Le-am pus in doua categorii: Beauty si Cute Stuff (da, stiu foarte inspirat, dar cred ca denumirea asta le caracterizeaza cel mai bine). Va las cu pozele, iar sub poze o sa gasiti link-urile si pretul fiecaruia.


Set pensule EcoTools -  Makeup Shop - 37 lei
Crema de maini - The Body Shop - 26 lei


Lumanare parfumata - H&M - 29,90 lei 
Manusi - H&M - 19,90 lei
Cana Book Worm - Okian - 41,99 lei
Caciula - H&M - 39,90 lei (diponibila si pe alb)


Ce parere aveti despre ce am ales eu pe aici? Va astept raspunsurile in comentarii, sa mai vorbim si noi putintel si acum ma duc sa pregatesc un machiaj pentru o postare viitoare. Byeee! 






Comments

  1. Manusile imi plac foarte mult :D Si cana <3 uuuu...tare curioasa sunt cum o sa fie machiajul <3

    ReplyDelete
  2. Scrie aici ghid de cadouri si 50 de lei dar e mai mult de 50 cand le vrei pe toate <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ce bine ar fi sa le luam pe toate cu 50 lei :))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts