Review | Sampon uscat Batiste

In postarea cu favoritele lunii octombrie s-a aflat si samponul uscat de Batiste pentru par inchis la culoare. De mult ma gandeam sa incerc un sampon uscat dar parul meu fiind brunet imi era "teama" de acel reziduu alb care sa se vada prin par. Si apoi am dat peste minunea asta. Na, hai sa vedem de ce zic asta.

Batiste

Mi-a placut:
- nu lasa reziduu alb
- nu mai trebuie sa ma spal foarte des pe cap
- ofera volum
- in sfarsit se gaseste si in Romania
- exista o multime de variante

Nu mi-a placut:
- daca at putea sa fie puuutin mai ieftin ar fi perfect (200ml - 25 lei) 

Aveti grija, treaba cu samponul uscat devine addictive dupa ce l-ai gasit pe cel potrivit. Probabil ca v-ati dat seama deja ca il voi recumpara, iar cei de la Batiste au scos acum pe piata o intreaga gama de hair care si sunt tare curioasa cand va ajunge si in Romania. Voi l-ati incercat? Ce parere aveti? 





Comments

  1. Si mie imi place samponul Batiste, dar varianta originala. Klorane mi se pare foarte foarte bun, dar e si scump rau, vreo 65 de lei.pupici
    iv-dorys.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. ma gandeam ca nu am folosit niciodata sampon uscat!

    ReplyDelete
  3. eu nu am folosit niciodata sampon uscat. Unde il pot gasi cu 25ron si cum imi dau seama k este potrivit pt mine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe aoro.ro il gasesti cu 25 lei si daca nu vrei sa comanzi online, il gasesti in farmaciile Sensiblu cu 33 lei. Eu iti recomand in functie de culoarea parului. Exista 3 variante: pentru par blond, pentru par castaniu si pentru par brunet.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts