Ghid de cadouri | Intre 50 si 150 lei

Cel de-al doilea ghid de cadouri e aici! Chiar daca afara sunt 10 grade (nu imi place delooooc, vreau -3 grade si zapada), se simte ca vine Craciunul. Cel putin pentru mine. Am inceput sa cumpar chestiute pentru brad (daca vreti sa vedeti ce am luat urmariti-ma pe Instagram si daca vreti pot sa fac un haul pe blog), pe Youtube e plin de Vlogmas asa ca in fiecare seara ma uit la 5-6 filmulete pline de veselie si Craciun.

Bun, gata cu palavrageala si sa trecem la povestit despre cadouri. In postarea asta am pregatit inca o categorie si anume Home Decor. Wooohooo! Si pe langa asta am pus cate 5 produse in fiecare categorie. And btw, daca ati ratat primul ghid o sa las link-ul catre acea postare la sfarsit. So lets begin!



Sleek Face Form - Makeup Shop - 62 lei
Set 3 lacuri de unghi OPI - EMAG - 75,58 lei
Blush Soap&Glory - Inspired Beauty - 90 lei
Set produse de baie - The Body Shop - 149 lei



Rama foto - EMAG - 71,99 lei
Ceainic - Carturesti - 119 lei
Vaza - H&M - 89,90 lei



Jurnal pentru 5 ani (cate o propozitie pe zi) - Okian - 88,99 lei
Esarfa tesuta - H&M - 79,90 lei
Agenda cu catei - EMAG - 53,37 lei
Cercei cu ciucuri - H&M - 59,90 lei
Colier statement - Zara - 119,90 lei

Cam atat pentru azi. Sper ca v-a placut ce am ales eu azi pe aici si sunt curioasa daca vreti sa fac haul-ul de care vorbeam la inceputul postarii.


P.S.: Am o mica obsesie cu H&M, probabil v-ati dat seama pana acum :D . 



Comments

  1. :)) Ne'am dat seama de obsesie. Visez si eu la pensule!

    ReplyDelete
  2. Imi place tava aceea etajata pe post de suport de bijuterii :P
    La Sleek Face Form visez si eu de mult timp.
    Duminica frumoasa, te pup!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts