Ghid de cadouri | Peste 150 lei

A venit vremea pentru ultimul ghid de cadouri de anul acesta! Azi vorbim de cadouri ce costa peste 150 lei si avem doua categorii, exact ca in primul ghid, adica beauty si cute stuff. Sper sa va placa tot ce am ales eu in aceste 3 ghiduri, iar daca le-ati ratat pe primele doua o sa gasiti link-urile catre ele la sfarsitul acestei postari.


Parfum Alien Thierry Mugler 30 ml - Marionnaud - 308 lei
Exfoliant Cowshed - Inspired Beauty - 235 lei
Set NARS - Inspired Beauty - 220 lei
Paleta Chocolate Bar Too Faced - Sephora - 207 lei (review aici)
Set pensule Real Techniques - Makeup Shop - 339 lei



Rucsac Desigual - Answear - 300 lei
Ceas Cluse - Elefant - 179,90 lei
Casti JVC ESNSY - EMAG - 289,98 lei
Set DVD-uri Game of Thrones - EMAG - 215,99 lei
Geanta lemnia - Okian - 289 lei

Cam atat pentru azi, duminica ne vedem cu un makeup pentru Craciun!





Comments

  1. Astea sunt genul de cadouri pe care aș vrea să le primesc :)) Pentru că n-am atâția bani să le ofer :( Student life :( Frumoase alegeri, te pup:*

    ReplyDelete
  2. Pe paleta Too faced am pus si eu ochii, sa mi-o ofer singura :))pup

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts