TAG | Spa Night

Ca pauza intre machiajele de Craciun si Revelion m-am gandit sa fac un TAG. Asa ca astazi vin cu Spa Night si ii multumesc Andrei pentru leapsa. Nu o sa o lungesc prea mult, am pregatit si ceva poze asa ca sa trecem la intrebari.

1. Ce mască preferată ai dintre cele care se găsesc în comerţ?
Imi plac mult mastile de la Balea. Mai exact cea cu minerale din Marea Moarta, cea cu argila si cea cu ulei din samburi de struguri. Pe cea cu minerale am folosit-o cand am avut o mica iritatie pe fata si mi-a mai calmat tenul putin.

masca

2. Ştii vreo mască de tip DIY care funcţionează? Care este reţeta?
Masca nu stiu, dar stiu un scrub pe care il folosesc de doua ori pe saptamana. Amestec zat de cafea cu ulei de cocos (despre uleiul de cocos am scris aici) si masez fata timp de cateva minute. Tenul ramane fin si hidratat.

3. Ce este mai relaxant pentru tine, un duş sau o baie?
Dusul :D.

4. Care este gelul de duş preferat?
In perioada asta prefer spumantul de la Avon din editia de Craciun cu merisoare si portocale pe care il folosesc ca gel de dus. Miroase demential!

shower gel

5. Dar spumantul de baie?
Pot sa spun ca e cel de sus? Tehnic e spumant :D.

6. Îți plac lumânările parfumate? Ce ne recomanzi?
Imi plac, dar nu pot sa spun ca am o lumanare preferata. Acum am langa mine lumanarea din poza de mai jos si e de la Avon. Miroase turta dulce si coji de portocale, mie asa mi se pare.

christmas

7. Ce tip de ceai îţi place?
Hi! My name is Anca and I am a tea addict. Ceai rosu mai exact, cateodata si verde. Preferatele mele sunt cele de la Carturesti. 

carturesti

8. Film sau carte pentru serile leneşe? Care sunt preferatele tale?
Seriale si carte. Chiar aseara am descoperit The Magicians, are un singur episod pana acum dar arata tare bine. Imi mai place Quantico, Anatomia lui Grey, Suits, Friends si muuuulte, muuulte altele. Acum am incepute doua carti, una acasa si una la sat. Ambele imi plac mult si abia astept sa va arat intr-o viitoare postare de tip haul ce carti mi-a mai adus saptamana asta curierul :D.

carti

9. Cum te pregatesti pentru un somn odihnitor?
Nu pot sa spun ca am un ritual special. Singura chestie e ca trebuie sa adorm cu televizorul deschis, bad, I know. 

Atat pentru azi. Dau leapsa mai departe catre OanaMakeup Ziper, Romina si Lucia.


Comments

  1. Iuui, ceai din Carturesti <3
    Trebuie sa incerc si eu mastile Balea! Voi face tag-ul curand! Cred ca il comasez cu unul de Craciun ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts