Beauty | Favoritele anului 2015

Nu o să am o introducere lungă pentru că vă așteaptă o postare kilometrică. Glumesc. Sper. Am împărțit favoritele anului 2015 în două categorii: beauty și non-beauty. După cum v-ați dat seama din titlul acestei postări, astăzi vorbim despre beauty. Le-am structurat în față, ochi, buze și unghii așa că să începem!

Față
I. Skincare


Demachiant Farmec 2 în 1 - cred ca sunt la a 5-a sticla anul ăsta. Curăță foarte bine tenul și dacă vreți să aflați mai multe despre el i-am facut si un review.


Liquid Extraction Strip de la Avon - e un gel pe care îl aplicați în strat subțire pe zonele în care aveți puncte negre și lăsați să se usuce. E un fel de peel-of mask pentru puncte negre care pe mine m-a ajutat să mai scap de ele.
Cleansing Toner Pure&Natural de la Nivea - l-am cumpărat din curiozitate, undeva prin iunie-iulie și de atunci nu lipsește din baie. Îl folosesc în fiecare dimineață și seară și tenul e muuuult mai fericit.

II. Makeup


E.l.f. Baked Blush în Pinktastic - chiar dacă pe site apare ca un blush, este de fapt un iluminator superb. L-am vazut prima oară la Katleen Lights și abia am așteptat să apară și în Romania. Eu spun ca poate fi folosit si ca un blush topper daca este aplicat cu o mana usoara.
Sleek Face Form în Light - se poate vedea ușor că e un produs foooarte iubit. Inițial nu am fost foarte încântată de blush, dar de vreo 2 luni am început să îl folosesc aproape de fiecare dată când mă machiez. Pudra pentru conturare e nuanța perfectă pentru mine, iar iluminatorul îl folosesc atunci când vreau un efect de genul glow from within și arată perfect.
Pudra HD de la E.l.f. - e un borcănel plin de magie. Pentru că Youtube-ul este tărâmul tuturor descoperirilor, pudra aceasta am văzut-o prima oara la Shaaanxo. Se folosește pentru fixarea concealer-ului aplicat sub ochi.
Pudra de fata Rimmel Stay Matte - e foarte fină și arată foarte bine pe ten, nu îl incarcă. Eu vă recomand să o luați de pe Aoro, unde o găsiti cu 11 lei. Am văzut-o in Kendra și Douglas cu 32 lei și în supermarketuri cu 23 lei.
Fondul de ten Lock-it Tattoo de la Kat von D - e aproape gata, dar încă mai trag de el. Există multe păreri pro și contra când vine vorba de fondul ăsta de ten, dar eu sunt de părere că atâta timp cât ai grijă să nu aplici prea mult produs și să îl întinzi bine, bine pe ten arată superb. Pentru mine cel mai bine funcționează cu burețelul Real Techniques.

Ochi


Paleta Chocolate Bar de la Too Faced - sunt convinsă că ați mai auzit până acum de ea și știți cât de iubită este de toată lumea. I-am facut și un review aici.
Paleta H&M - am inclus-o în favorite datorită ultimelor două farduri pe care le folosesc în fiecare zi pentru a-mi contura sprâncenele. Are și ea un review aici.
Rimelul LUXE de la Avon - de aproape un an nu am folosit alt rimel. Cred că asta spune multe. Treaba e că îmi place așa de mult pentru că îmi lungește și separă genele foarte frumos, la sfârșitul zilei nu am bucățele de mascara căzute sub ochi, iar formula nu e nici umedă dar nici foarte uscată. Adică e tot ce mi-aș dori de la un rimel.
Creionul Jumbo 12H Waterproof 07 Brown de la Sephora - este creionul după care întind mâna dacă mai am 5 minute până trebuie să ies din casă și nu am strop de machiaj pe față. Îl aplic repede pe pleoapă, Îl întind cu degetul, mă mai dau cu puțin rimel și concealer și am ieșit pe ușă. Se fixează foarte repede pe pleoapă și nu se mișcă de acolo întreaga zi.
Tusul crema de la E.l.f. - e un tuș foarte ușor de folosit, nu se usucă în borcănel. Pentru el am un review și un mic demo în care vă arăt cu fac eu linia de tuș.

Buze


Anul ăsta am avut o mică obsesie cu rujurile mate și chiar dacă nu erau mate, am dat cu puțină pudră deasupra și voila! O să vă spun care cum sunt de la stânga spre dreapta.
Avon LUXE in nuanta Runaway Plum - e un movuliu care arată tare natural pe buze și cred că se vede că e cel mai folosit, e drept îl am și de cel mai mult timp.
Avon Ultra Color Bold Bordeaux si Nude Edge - le-am făcut un review aici (btw, e și cel mai citit articol din 2015).
Golden Rose Velvet Matte nr.10 - e un rozaliu tare drăguț, nu vă zic prea multe că urmează un review în februarie pentru nr. 10 și nr.23.
Lip Stain E.l.f. in nuanta Lucky Lady - e un ruj lichid nude cu o ușoară tentă portocalie, foarte confortabil de purtat pe buze. E un duo cu stain și gloss, dar cum nu prea am fost fana gloss-urilor am inclus în această postare doar un capăt.

Unghii


În general, pentru unghii prefer nuanțele mai închise la culoare, iar când am chef de ceva mai diferit folosesc oja Diamond Shatter ca și top coat. Din nou, o luăm de la stânga spre dreapta.
Avon Speed Dry in nuanta  Express Mocha - e un maro închis, tare frumos și chiar se usucă destul de repede.
Golden Rose Rich Color nr.28 - e o culoare care îmi place mult, e un fel de magenta aș zice eu. Partea proastă e ca pe unghile mele nu rezistă mai mult de 2-3 zile, dar trec cu vederea pentru că îmi place așa mult culoare.
Avon Magic Effects Diamond Shatter - e un lac transparent cu bucațele de ceva sclipici, habar n-am cu să vă explic, dar arată super pe unghii. Pe lângă asta, mai face și orice lac de pe pământul ăsta să reziste cu cel puțin 2 zile mai mult.
S-he Stylezone Gel-like in nuanta Wow! - de departe favorita mea în 2015, pe lângă nuanța superbă mai rezistă și 7 zile pe unghii. Gama asta o găsiți în DM și au o mulțime de culori faine.


Cam astea au fost favoritele mele în materie de beauty în anul 2015, acum să vedem ce ne aduce 2016! Voi ce produse interesante ați descoperit în anul ce a trecut?








Comments

  1. Cat de bine tine lip-stainul de la Elf? Ma tenta si pe mine sa-l incerc, dar nu stiam daca merita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se păstrează pe buze chiar bine si nu pateaza la aplicare. Am si eu cateva nuante, le folosesc de mult timp. Si nu usucă buzele.

      Delete
    2. Ramona are dreptate si de multe ori il gasesti la oferta, cu 15 lei parca :)

      Delete
  2. De unde ți-ai luat fondul de ten de la Kat von D? Am avut și eu 2 pudre Rimmel London, sunt drăguțe. Trio-ul de la Sleek este superb, dar cam sidefat pentru gustul meu.

    https://makeupftw.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Despre fondul de ten citisem pe un blog al unei fete din Timisoara, nu mai stiu exact la cine. Ea spunea ca a gasit l-a gasit intr-o piata din oras, Flavia se numeste, si ca e original. Nu e tocmai cea mai safe optiune, nu recomand, dar acolo l-am gasit.

      Delete
  3. Si eu am descoperit in acelasi mod blush ul de la ELf pe care il folosesc ca iluminator:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :D, Katleen ne inspira pe toate cu produsele elf :))

      Delete
  4. Trebuie neapărat să dau o comandă la Elf pt iluminator si pudra. Nu mai stiu unde citisem ca exista o nuanta de la iluminnatorul(blush-ul) elf dupe pentru mac soft&gentle.
    Si eu am pudra stay matte si imi place la nebunie, e prima pudra la care ating fundul, atat de mult imi place.
    Te pup:*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts