Haul | Carti, Beauty & Others

N-am mai făcut un haul pe blog de ceva vreme, așa că astăzi am adunat tot ce am cumpărat prin decembrie plus o comandă făcută de Black Friday. Câteva sunt produse recumpărate și câteva au și review-uri. La cele cu review-uri o să vă pun link-ul în caz că vreți să aflați mai multe. Let`s jump in!




Șamponul uscat de la Batiste e un must. Mă bucur mult că au scos pe piață și varianta pentru păr închis la culoare, iar mai multe despre el puteți citi aici.
Cleansing tonerul de la Nivea și demachiantul de la Farmec nu lipsesc din baia mea. Amândouă au apărut în favoritele anului 2015
Pielea mea e super uscată, mai ales în perioada asta a anului, așa că eram în căutarea unei loțiuni de corp bune. Mi-a atras atenția loțiunea de corp Elmiplant Skinnergy. E foarte hidratantă, are un miros plăcut și intră repede în piele.
Mi-am luat și un backup pentru șamponul de la Balea. Eu am părul foarte frizzy și dacă aveți și voi problema asta, chiar îl recomand pentru că îl mai calmează puțin, lasă părul moale și până acum nu mi-a făcut mătreață. 
S-a deschis și in Timișoara Kendra și trebuia să trec pe acolo. Inițial m-am dus pentru Lip Cream-urile de la Nyx în nuanțele Transylvania și Copenhage, dar nu erau pe stoc. Oricum, nu am plecat cu mâna goală, ci mi-am cumpărat fondul de ten Revlon Colorstay pentru ten uscat în nuanța 150 Buff, concelear-ul Nyx HD în nuanța 02 Fair (promit sa revin cu un review) și în sfârșit m-am hotărât să încerc și eu balsamul de buze Baby Lips. Am ales varianta Electro în nuanța Berry Bomb și pot să spun că îmi hidratează buzele și îmi place tare cum miroase.


De Black Friday mi-am cumpărat doar câteva cărți de pe Okian. V-am spus în postarea Tu ce vrei sa realizezi in 2016? că anul acesta vreau să citesc mai mult. Ei bine, imediat cum se încheie sesiune vreau să citesc The Element, iar prin martie sigur o să vă povestesc despre ea pe blog.


Între Crăciun și Revelion am fost și prin Pepco. A fost prima oară când am trecut pe acolo și am văzut o groazăăă de chestii faine. M-am abținut să iau prea multe și am plecat doar cu cana asta absolut superbă, dar clar mai trec pe acolo.

Voi ce v-ați mai cumpărat în ultima vreme? A, dacă vreți sa fac vreun review să îmi lăsați un comentariu mai jos și se rezolvă!



Comments

  1. sunt tare curioasa de concealer-ul de la Nyx.. abia astept un review :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peste 2 saptamani o sa postezi si review-ul :D

      Delete
  2. Omg, concealerul <3 Si eu trebuie sa il cumpar din nou, dar am auzit ca cel de la Catrice ar fi un dupe pt el si costa 16 lei pe 1001 cosmetice <3 Sale folosesti pe toate sanatoasa, te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. De la tine m-am inspirat cu concelear-ul :D. Mersi mult :*

      Delete
  3. Nici nu stiam ca exista cartea "Revenge wears Prada". Oh boy, trebuie s-o cumpar acum. Am citit-o pe prima si e misto. Bafta la examene! :D

    ReplyDelete
  4. Wow, cate carti! :)
    Imi place Colorstay!!! E super! :)
    Sa le folosesti cu drag!

    ReplyDelete
  5. Book haul-urile sunt o dragoste a mea mai veche. Șamponul ăla mi-e așa ciudă că mie nu îmi priește. O să îți placă cartea lui Ken Robinson. Folosești goodreads?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts