Review | Baked Blush in nuanta Pinktastic (e.l.f. cosmetics)

Acum mult, mult timp am postat un haul cu produse e.l.f. în care vă arătam și blush-ul în nuanța Pinktastic. Tot în acea postare vă spuneam și că îl voi folosi ca iluminator. M-am hotărât să îi fac un review pe blog pentru că trebuia să vedeți și voi cât e de superb.





Ce îmi place mult la acest iluminator e că poate oferi și un efect soft, dar îl puteți aplica și în așa fel încât să obțineți un efect super intens. Eu îl folosesc în cel mai înalt punct al pomeților, sub sprânceană, în colțul intern al ochilor și uneori pun puțin și pe vârful nasului.


Este un iluminator baked, ceea ce înseamnă că poate fi folosit uscat, dar și cu o pensulă umedă pentru o aplicare intensă. Eu nu vă recomand să îl aplicați umed pe pomeți, ci în colțul intern al ochiului sau chiar pe pleoapă, în loc de fard. 


Rezistă pe ten o perioadă lungă de timp și nu arată ca și cum ați avea sclipi pe față. Din contră, dacă este aplicat cu o mână ușoară arată foarte natural. Dacă sunteți în căutarea unui iluminator foarte bun la un preț foarte bun atunci eu vă recomand să îl încercați pe acesta. Îl găsiți aici și costă doar 22 lei. 


Voi ați încercat acest iluminator?


Comments

  1. am vrut s ail comand de pe iherb dar nu eram sigura cum arata , ms de swatch...

    ReplyDelete
  2. Yep, acu' il vreau si mai mult! :))

    ReplyDelete
  3. Chiar arată tare bine iluminatorul!

    ReplyDelete
  4. Wow ce bine arata! Swatch-ul de pe mana m-a cucerit! ♥

    ReplyDelete
  5. Ce faina e nuanta :D Cred ca s-ar potrivi de minune si la tenul meu :D

    ReplyDelete
  6. wow , este minunat <3 esti asa de frumoasa Anca <3 Mereu cand vad poze cu tine pe blog/fb/insta sunt " yes girl ! Yeessss" :)))) Trebuie sa imi iau si eu highlighterul asta <3 Te pup:*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts