Review | Rujuri Avon Perfectly Matte

Si vin cu inca un review pentru rujuri si ghiciti ce? Sunt tot mate! Daca nu stiti despre ce vorbesc, nu de mult am facut un review rujurilor mate de la Golden Rose pe care il gasiti aici. In fine, sa revenim la oile noastre. De la inceput vreau sa imi cer scuze pentru calitatea pozelor. In ultimele cateva zila a fost innorat continuu si abia am reusit sa fac niste poze cat de cat acceptabile. Gata, gata am terminat cu trancaneala aiurea si acum chiar incep sa vorbesc despre rujuri.

Nu de mult Avon a lansat Perfectly Matte Lipsticks. Acum, nu sunt deacord cu Perfectly. De ce? Da sunt mate, dar nu pot sa spun ca sunt perfect mate. Evident, nu sunt  lucioase, dar nici nu iti fac buzele sa para 2D, ceea ce multe rujuri lichide mate au tendinta sa faca.

avon perfectly matte lipstick


Imi place foarte mult formula lor. Nu ma asteptam sa fie chiar asa de cremoase si pigmentate. De transferat, se trasfera, insa produsul nu dispare de pe buze. Se aplica foarte usor si uniform. Eu am nuantele Marvelous Mocha, Peach Flatters si Berry Blast. O bucata costa 15.99 si se gasesc pe site-ul Avon.

avon perfectly matte lipstick


Preferatul meu este Berry Blast. Voi le-ati incercat? 

Comments

  1. Ce fain e berry blast <3 I love it

    ReplyDelete
  2. Iti sta foarte bine cu Berry Last, e o nuanta foarte frumoasa! Te pup

    ReplyDelete
  3. Imi plac toate cele 3 nuante, sunt super <3 Dar da , Berry Blast iti sta de minune :* Te pup:*

    ReplyDelete
  4. Sunt foarte faine, am si eu cateva :)

    ReplyDelete
  5. Ce frumos e cel ce seamănă cu un nude... xoxo

    ReplyDelete
  6. prima nuanta imi place <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place ca e un nude simplu, fara nuante de roz sau portocaliu in el :D

      Delete
  7. Mi-am luat si eu Au naturelle din gama asta si sunt tare incantata de el!

    www.ancafr.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am uitat si eu la nuanta aceea dar mi-a fost teama sa nu fie prea deschis pentru tenul meu :D

      Delete
  8. Deci primul ruj este G-E-N-I-A-L. Dacă nu aș avea atâtea rujuri mi-aș cumpăra unul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel nude e super usor de purtat, dar preferatul meu e Berry Blast :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts