Wishlist | Noi descoperiri

**În urmă cu o săptămână și ceva am fost contactată de un reprezentant Dresslink pentru a-mi alege câte ceva de pe site. Am studiat site-ul, m-am gândit, m-am răzgândit și până la urmă am reușit să mă hotărăsc asupra unor lucruri pe care o sa vi le arăt și vouă astăzi.

Ce pot sa vă spun deocamdată despre acest site este ca au niște prețuri incredibil de mici. Acum aștept sa văd și calitatea produselor. Transportul se plătește per item în funcție de greutate. Hai să vă arăt acum și ce mi-am ales.



Astea două tricouri mi-au plăcut tare mult. Când mă uitam pe site mi-am dat seama că nu am niciun tricou cu mesaj. Cel cu Don`t worry be Yonce l-am tot văzut peste tot și mi l-am dorit mult, iar de găsit îl găsiți aiciLa tricoul negru mi-au plăcut mult mânecile și mesajul și îl găsiți aici.



Trebuie sa recunoaștem, niciodată nu avem destule pensule așa că mi-am ales doua seturi. Primul set conține 5 pensule pentru ochi și îl găsiți aici, iar cel de-al doilea are 4 pensule pentru față și 4 pentru ochi și îl găsiți aici.



Nu puteau să lipseasca genele false. Cutiuța vine cu 60 de gene smoc. Am ales gene smoc pentru că mi se par mai versatile, adică le poti folosi și individual, dar le poți pune si deasupra unor gene de tip bandă pentru a le face mai dese și mai dramatice. 

Cam atât mi-am ales eu de pe site, acum aștep să ajungă coletul și să văd și calitatea produselor. Cel mai probabil o sa revin cu o postare în care o sa vă spun ce impresie mi-au lăsat. Voi ați comandat ceva de pe acest site?



Comments

  1. Si eu am fost contactata de ei :) Si eu abia astept sa vad cum sunt pensulele :D Le-am vazut si eu si mi-au facut cu ochiul. Tricourile imi plac la nebunie :* Te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut ce ti-ai ales si sunt super si ale tale :)! Acum sa le vedem si live :D

      Delete
  2. Sunt curioasa sa vad ce ti-ai ales!!!!

    ReplyDelete
  3. Mereu am zis ca ar trebui sa incerc si eu gene false :D Dar niciodata nu am stiut spre care firma sa ma indrept

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts