Skincare Tag

Astăzi am pregătit un tag, mai exact skincare tag. Îi mulțumesc Oanei pentru leapșă și zic să trecem direct la întrebări:


1. Descrie în câteva cuvinte rutina ta de îngrijire a pielii.
Seara folosesc demachiantul de la Farmec cu argan, apoi mă spăl pe față cu Seaweed Cleansing Soap de la Mario Badescu iar ca ultim pas folosesc Cleansing Toner-ul Pure&Naturals de la Nivea.
Dimineața folosesc din nou Cleansing Toner-ul de la Nivea și îmi hidratez tenul cu crema de la Farmec cu gălbenele.





2. Ce tip de piele ai?
Până acum doi-trei ani aveam tenul super gras, dar acum e destul de uscat, mai ales pe perioada iernii. Vara în schimb e mixt, adică zona T e uleioasa iar restul e uscată.

3. Cel mai bun produs împotriva coșurilor?
Când eram prin clasele 5-8 am avut ceva probleme cu coșurile și țin minte că am folosit niște produse Vichy care m-au salvat. Nu mai știu exact cum se numeau, dar parcă aveau ambalajul alb cu verde. De atunci nu am avut prea multe bătăi de cap cu coșurile.

4. Servețele demachiante - da sau nu?
Depinde. Stiu că nu sunt recomandate, dar dacă sunt extrem de obosită le folosesc.

5. Toner - da sau nu?
Da. Până acum l-am folosit doar pe cel de la Nivea și îmi place foarte mult.

6. Produse high-end de îngrijire sau de machiaj?
Both. Degeaba ai o cremă de față care costă 200-300 lei dacă fondul de ten nu e de calitate și se vede urât pe ten.

7. Care este cel mai neobișnuit produs de îngrijire al pielii pe care l-ai încercat? 
Nu pot să spun că am încercat un produs neobișnuit încă.

8. Ești într-o farmacie și cumperi un singur produs - ce este?
Samponul uscat Batiste pentru păr brunet.



9. Spune-ne sfatul tău de top pentru îngrijirea pielii.
Demachierea trebuie sî fie sfântă! Toate mai uităm să ne demachiem, dar să nu facem un obicei din asta.


Încă nu am o rutină de îngrijire a pielii bine pusă la punct, dar lucrez la asta. Aș fi curiosă să aflu și răspunsurile voastre în comentarii, iar dacă aveți recomandări just shoot!


Comments

  1. Samponul de la Batiste nu lasa pete pe degete/unghii daca iti treci mana prin par? Eu am varianta clasica, dar imi deschida perul al culoarea prea mult si ma gandeam sa incerc si varianta asta

    ReplyDelete
  2. Eu nu am probleme cu tenul dar produsele Farmec merita toti banii mai ales ca sunt un brand romanesc. Sunt si ieftine si bune. Le recomand

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts