25 de lucruri despre mine #everydayMay

Pentru astăzi m-am gândit să fac postarea asta în care să vă spun 25 de lucruri pe care poate nu le știați despre mine.  Hope you enjoy it!

1. Îmi place mult să citesc. În mare parte prefer cărțile fantasy, dar în ultima perioadă am început să citesc și alte genuri.
2. Am făcut 4 ani de handball și am fost inter stâng.
3. Prefer să scriu într-o agenda fizică mai mult decât într-o aplicație pe telefon.
4. Am început să devin pasionată de machiaj când aveam 14 ani.
5. Când aveam 8-9 ani mama avea un quad Channel de care eu abuzam. Cică făceam smokey eyes, dar încă nu auzisem de blending. Încă nu îmi dau seama cum de mă lăsa să pun mâna pe quad-ul ăla!
6. Când eram mică aveam ochii negrii, apoi s-au făcut căprui și acum sunt mai mult verzi. Weirdo.





7. Aș putea să mănânc ciocolată dimineața, la prânz și seara.
8. Nu îmi place culoarea roz.
9. Cumpăr o groază de cercei, dar tot timpul uit să îi port.
10. Tind să cumpăr bluze cu dungi, chiar dacă știu că mai am o groază acasă. A... și tot timpul sunt alb/albastru sau alb/negru.
11. Nu îmi place cafeaua cu zahăr. Nici ceaiul cu zahăr.
12. În liceu am facut arhitectură.
13. Acum studiez Economie și Afaceri Internaționale.
14. Nu îmi plac șosetele albe, mi se par plictisitoare :))
15. Îmi plac apartamentele decorate în stil industrial.
16. Am avut 2 broaște țestoase, 2 iepuri, iar de 5 ani am un cățel.


17. Iubesc ardeiul iute și înghețata cu ardei iute.
18. Nu îmi place mierea.
19. Nu am avut niciodată unghii false sau gel,
20. Sărbătoarea mea preferată este Crăciunul.
21. Aplicația pe care o folosesc cel mai des e Instagram.
22. Îmi doresc mult, mult să vizitez Londra.
23. Prefer serialele în detrimentul filmelor.
24. Când am emoții vorbesc mult și repede.
25. Nu îmi place căldura. Tot timpul am spus că iarna dacă e prea frig poți să mai pui haine pe tine, dar vara când sunt 40 grade ce faci? Pentru mine, temperatura perfecta e undeva în jur de 22 grade.


Acum aș vrea să îmi scrieți în comentarii măcar 4-5 lucruri despre voi iar cele dintre voi care aveți și blog vă invit să preluați tag-ul! Abia aștept să citesc toate comentariile și să aveți o zi superba! Btw, nu uitați că mă puteți găsi și pe Instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081).


Comments

  1. 15 si 25?.. da da da :D
    Unde gasesti inghetata cu ardei iute? I'd give it a try.
    Si o sa pun si ceva despre mine, ca pe blog nu cred ca apuc sa postez tocmai curand..
    1.mananc menta in orice: limonada, salata, inghetata, friptura
    2. Culoarea mea preferata e verde.. totusi, nu am aproape deloc hane verzi :)) (not my fault, mi se par ataaat de greu de gasit..)
    3. Mi-am lasat parul lung in liceu pentru ca.. LOTR si acum constant alerg intre a-l lasa la aceeasi lungime si a-l tunde pana la umeri :D
    4. nu m-am pensat niciodata :| (should I? )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am gasit inghetata cu ardei iute in Varset (Serbia) si in centru la Bruno acum 2 ani cred. Si mie imi place verdele mult, dar nu am haine verzi :)) Ce fain ca nu trebuie sa te pensezi :))

      Delete
  2. Din cate vad, avem multe lucruri in comun.
    Vreau si eu inghetata cu ardei iute. De unde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awesome! Am gasit inghetata cu ardei iute in Varset (Serbia) si in centru la Bruno (Timisoara) acum 2 ani cred.

      Delete
  3. 19 - da. Si de unde inghetata cu ardei iute? Vreau si eu :D
    Cred ca voi face si eu articolul asta, if you don't mind :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am gasit inghetata cu ardei iute in Varset (Serbia) si in centru la Bruno acum 2 ani cred. Vazut, citit, comentat! Ma bucur ca l-ai facut si tu :*

      Delete
  4. Cred ca toata lumea vrea sa afle de unde e inghetata cu ardei iute. Si euuuuu vreau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am gasit inghetata cu ardei iute in Varset (Serbia) si in centru la Bruno (Timisoara) acum 2 ani cred.

      Delete
  5. 25, agree! Pe cât de mult iubesc vara pe atât de mult urăsc căldura insuportabilă :( De ar exista un dispozitiv conectat la vreme de unde să putem regla gradele, ca la centrală, ar fi perfect! ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu iubesc nici vara :)) Prefer primavara pentru ca e plin de flori peste tot :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts