Makeup lately #5 | #everydayMay

O postare simplă, de duminică, cu multe fotografii. În ultima vreme am făcut destul de multe machiaje, m-am jucat cu diverse culori și azi vă arăt și vouă ce a ieșit. Dacă vă uitați în urmă, mai am 4 postări de genul ăsta cu diverse machiaje realizate de mine (am pus link-uri către ele la sfârșitul postării). Acum vă las cu pozele și ne auzim mâine!














Sper că v-au plăcut machiajele și dacă vreți să vedeți o postare separată pentru vreunul dintre ele let me know! Btw, nu uitați că mă puteți găsi și pe Instagram (@ancasblog), Facebook și Snapchat (ancaa.a081).






Comments

  1. La multi inca o data draguta noastra. Foarte frumoase machiajele. We want more!!! <3

    ReplyDelete
  2. They all look so pretty, would be hard to choose my favorite. Sa mai faci postari din astea :D Iti ies foarte bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud asta! O sa mai fac, promit :*

      Delete
  3. La mulți ani încă o dată :* Îmi plac la nebunie toate machiajele 😍 tușul acela copper/auriu este wow! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersiii!! E de la Avon, ceva editie de vara de acum un an. Probabil o sa il scoata si anul asta :D

      Delete
  4. Primele doua sunt superbe. <3 Ce ruj ai folosit in prima poza? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! E un ruj no name, am pus o poza cu el pe Instagram (ancasblog). L-am cautat si pe eBay, dar nu l-am gasit :(

      Delete
  5. Ți-au ieșit foarte bine toate și mi-e greu să aleg doar unul dar dacă ar fi să aleg, penultimul is my nr.1 ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts