Review | Nyx HD Concealer

V-am arătat în ultima postare că mi-am luat concealer-ul de la Nyx și v-am promis că o să vin și cu un review. Well, here it is. Mă gândeam de ceva timp să îl încerc, apoi l-am văzut pe blogul Andrei și mi-am amintit de el. Eu am nuanța 02 Fair și e perfectă pentru mine. 




Are acoperire mare și nu usucă zona de sub ochi. De obicei pățesc să se strângă produsul în liniile fine de sub ochi și m-am bucurat să văd că acesta nu se strânge. De asemenea arată și foarte natural pe ten. Tubul conține 3g de produs și are un aplicator de tip doe foot, în genul luciurilor de buze. Eu l-am luat din Kendra cu 33 lei, iar dacă nu aveți acest magazin în oraș, găsiți produse Nyx și pe site-ul Makeup Shop

Îl puteți vedea pe ten în postarea Makeup | Revelion (2).


Deocamdată nu am nimic de rău de zis despre el, ba chiar cred că pot spune că mi-am găsit concealer-ul perfect. I know, its a big statement, dar chiar este cel mai bun concealer pentru mine, din tot ce am încercat până în momentul de față.

Voi ce concealere ați mai încercat și care este preferatul vostru?




Comments

  1. Si eu mi-am gasit concealerul perfect pentru mine, dar inca mai experimentez. Niciodata nu se stie peste ce holy grail mai dam, nu? :))
    Concealerul asta il am de ceva vreme pe wishlist si cred ca o sa-l iau si eu pentru cliente ca prea e laudat afurisitu' :))

    ReplyDelete
  2. Si eu il am si merita toti banii! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts