Review | Rujuri Golden Rose Velvet Matte

Cele care mă urmăriți pe Instagram probabil v-ați dat seama că azi voi face un review pentru rujurile Velvet Matte de la Golden Rose. Eu dețin nuanțele 10 si 23. Primul pe care l-am cumpărat a fost nr.10 undeva prin mai-iunie în 2015. Am vrut să încerc ceva mai diferit pentru mine și de aia am ales un roz și pot să spun că face parte din rujurile pe care le folosesc cel mai des, de asemenea a apărut și în favoritele anului 2015. Nr. 23 l-am achiziționat acum o lună, după ce am văzut swatch-uri pe blogul Rominei.




Într-adevăr sunt mate, dar nu usucă buzele. Rezistă mai mult timp pe buze față de un ruj normal, dar mai puțin față de un ruj lichid ce se usucă mat. Îmi place mult că sunt cremoase și se aplică foarte ușor. Ambele sunt foarte pigmentate și cu o singură aplicare buzele se acoperă complet. Mi-aș mai lua și alte nuanțe? Sincer, da. Aș mai vrea un nude și poate un maro mai închis. Un ruj costă 20 de lei. În Timișoara Golden Rose are o insuliță în Iulius Mall pe lângă Koton.



Am o întrebare pentru voi. Aș fi curioasă să știu dacă v-ar interesa o postare de genul: 3 moduri în care poți purta un ruj închis la culoare? Încerc să îi găsesc un titlu mai scurt, dar nu promit că reușesc :)). Ah, și de câte ori poți scrie cuvântul ruj într-o postare? Aparent, de foarte multe ori :))!


Comments

  1. Imi plac mult de tot ambele nuante.

    Si da, m-ar interesa sa citesc postarea: 3 moduri in care poti purta un ruj inchis la culoare :D
    Pupici,
    Andra | www.andera.co.uk

    ReplyDelete
  2. ioi, ce misto se aplica 23-ul pe tine.. La mine apare un pic mai neuniform.. (desi s-ar putea sa fu de vina pentru ca incerc sa-l dau in strat mai gos, sa prind o nuanta la inchisa)

    E faina ideea cu 3 moduri de purtare :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se aplica super fain si cu pensula, dar isi pierde puuuutin de tot din intensitate :D

      Delete
  3. Cel rozaliu este foarte frumos �� Am auzit numai lucruri bune despre rujurile astra, mereu zic ca vreau sa imi iau dar am o grămadă de rujuri acasă :)).

    Aș vrea să văd o postare de genul :* și aș mai vrea un tutorial pentru aplicarea rujurilor mate ♡ imi place foarte mult forma buzelor tale ♡

    Te pup :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :D Am trecut pe lista si potarea propusa de tine :)! Trebuie sa recunosc, muncesc ceva atunci cand ma dau cu ruj :))

      Delete
  4. 23 e foarte fain și chiar îmi e util articolul tău. Chiar astăzi cautam un ruj roșu mat. O sa.l încerc și eu. :)
    Te aștept și la mine pe blog
    http://beprettyful.bogspot.ro
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place ca nu e rosul clasic, mie mi se pare ca mi se potriveste mai bine o nuanta mai inchisa :D :*

      Delete
  5. arata tare bine ambele nuante :)

    ReplyDelete
  6. Buna, de unde le-ai cumpărat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Eu le-am luat din Iulius Mall din Timisoara :)

      Delete
  7. Esti foarte draguta si ti se potrivesc atat de bine cele doua nunate. Cam cat rezista pe buze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Amalia :*! Depinde si de ce mananci, dar rezista cateva ore bune. Daca te dai si cu un creion de buze ii prelugesti durata si mai mult. :)

      Delete
  8. Pe cel din stânga cred că l-am avut și eu. Dacă nu fix pe ăla, atunci ceva asemănător :) Mi-a plăcut mult textura și rezistența lui. Și felul în care îmi făcea buzele să arate. Dar rujul ăla din dreapta e dreamy ♥ Și te și prinde de minune! Cred că mi-l iau și eu :)

    ReplyDelete
  9. Si eu tot 2 nuante din acest ruj detin! Vreau sa le fac review...dar nu mai ajung si ele la poze si swatch-uit! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts