Haul | Cosmetice la reduceri

Fiind sezonul reducerilor bineinteles ca am umblat si eu prin cateva magazine cu gandul sa prind  de cateva oferte bune, dar cum planul acasa nu se potriveste cu cel din targ am cumparat mai multe lucruri decat aveam pe lista initial si nu doar de la reduceri. Asa ca sa incepem:

Pe la Sephora am trecut de 2 ori, prima oara cumparand 3 produse din gama lor proprie, si anume Jumbo liner 12HR wear Waterproof in nuanta 07 Brown (10 lei), fondul de ten compact matefiant 8HR wear in nuanta 59 Deep (20 lei si da stiu, e foarte inchis, dar folosit foarte putin cu o pensula de stippling arata bestial) si fardul din gama Mirror in nuanta Obsessive (15 lei). Pe acestea am apucat sa le testez putin si pot spune ca fardul e absolut minunat (il puteti vedea aplicat aici) iar creionul e foarte cremos si odata uscat sta acolo pana la demachiare. In a doua tura am achizitionat dupa muuult, mult timp faimoasa paleta Chocolate Bar de la Too Faced, pentru aceasta pregatesc un review, dar va pot spune ca miroase divin. 





De Golden Rose am mai povestit si aici, asa ca am hotarat sa incerc si un fard de pleoape de la ei, din gama Silky Touch Pearl Eyeshadow, nr 116. E foarte fin la atingere si pigmentat si a costat doar 15 lei. Tot la ei am gasit si genele false Alluring, nr 603, mi-a placut ca au banda subtire si au fost tot 15 lei.





Am vazut psa e Facebook ca Marrionaud are reduceri de pana la 70% si am zis sa imi incerc norocul si sa vad daca au pe stoc paleta Nude tude de la The Balm Cosmetics. Ei bine, o aveau si era si redusa 50%. Si pentru aceasta va urma urma un review in curand. Am aruncat un ochi si pe acolo si am iesit din magazin cu un Body Mist cu extract de clementine (56 lei), am mai avut un Body Mist cu extract de crin si m-a tinut foarte mult timp.





Ieri am fost prin Kaufland si am plecat de acolo cu demachiantul meu preferat de la Farmec (10 lei), al carui review il gasiti aici si cu Cleansing Toner-ul pure&naturel de la Nivea cu ulei de argan si aloe vera (15 lei). Nu am mai incercat acest produs de la Nivea si sunt curioasa sa vad cum isi face treaba si promit sa revin cu o parere.



Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?



Comments

  1. Si eu sunt curioasa de toner, m-am uitat si eu azi la el dar am hotarat sa nu il cumpar. Fardul de la golden rose arata minunat <3 Si paleta de la the balm la fel :) Sa le folosesti sanatoasa :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts