Review & Swatches | Paleta Chocolate Bar (Too Faced)

Dupa cum am promis in postarea aceasta si in aceasta, astazi am revenit cu review-ul faimoasei Chocolate Bar. De ce este atat de cunoscuta aceasta paleta, pe langa ambalajul foarte cute cu care ne-a obisnuit Too Faced? Pentru ca fardurile au in compozitie pudra de cacao si prin urmare miroase absolut divin. Buuun, sa trecem la review, zic.

too faced

Paleta are forma unei tablete de ciocolata, are exteriorul metalic si inchidere magnetica. Cand o deschideti are o oglinda de calitate, 16 farduri si deasupra lor exista o bucata de plastic cu numele fiecarei nuante. Din cele 16 farduri, 2 au dimensiuni mai mari deoarece sunt cele ce sunt folosite ca highlight-ere. Ca si finish, 6 sunt mate, 6 sidefate si 4 contin sclipici. Pretul, parerea mea despre ea si alte detalii le gasiti in finalul postarii.

Chocolate Bar

 Acum sa trecem la swatch-uri:









Fardurile sunt foarte pigmentate si cremoase, iar cele mate nu sunt prafoase deloc. Stiu ca White Chocolate nu se vede prea bine, dar asta pentru ca este foarte asemanatoare cu nuanta pielii mele. Nu pot sa aleg o singura favorita asa ca o sa fac un top 5 al preferatelor mele: Salted Caramel, Marzipan, Creme Brulee, Candid Violet si Cherry Cordial. 

Singurul lucru care lipseste ca aceasta sa fie paleta perfecta este un fard negru, dar chiar si asa, in acest moment Chocolate Bar este favorita mea si nu imi pare rau ca am cumparat-o. Asa ca daca sunteti amatoare de farduri neutre chiar va recomand aceasta paleta, iar Candid Violet este un fard pe care nu l-am mai vazut altundeva.

Unde o gasiti? In magazinele Sephora.
Cat costa? O puteti cumpara la pretul de 207 lei.
Ce gramaj au fardurile? Pai cele 2 mai mari au 2,2g, iar restul au 0,95g.

Daca aveti deja aceasta paleta, ce parere aveti despre ea? 


Comments

  1. Amaretto este de vis <3 E asa frumoasa paletuta asta <3 Are tot ce iti doresti <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact! De cand am luat-o a devenit cea mai folosita paleta a mea :D

      Delete
  2. Eu am Semi Sweet Chocolate si e super! Am in vedere sa cumpar si Chocolate Bar ;). Miroase super, nu-i asa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prima oara m-a atras mirosul, trebuie sa recunosc :D. De Semi Sweet nu stiu prea multe, dar cred ca Sephora o va aduce in toamna in magazine si clar o sa ma duc sa vad cum e!

      Delete
  3. Din Sephora Baneasa am cumparat-o acum vreo luna. O aveau in sertar, nu era expusa la raft :D.

    ReplyDelete
  4. Superba paleta. Cred ca m-am indragostit de nuanta Creme Brulee <3
    Sa o folosesti cu inspiratie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar superba! Dupa cum ai vazut Creme Brulee este si printre preferatele mele! <3

      Delete
  5. Ieri am primit voucher pt sephora. Voiam blush benefit. Acum sunt confuza :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts