Machiaj simplu de primavara

Chiar dacă e primăvară doar în calendar (cel puţin până acum), am pregătit pentru astăzi un machiaj super simplu, perfect pentru acest sezon. Ştiţi că eu iubesc buzele închise la culoare, dar nu ştiu ce s-a întâmplat în ultima perioadă, însă am purtat doar rujuri rozalii. În machiajul de astăzi am folosit culori cât mai deschise şi primăvăratice, iar eu consider că poate fi purtat atât pe timp de zi, cât şi seara. Lista cu produsele folosite o găsiţi la sfârşitul postării, ca de obicei. Hope you like it!

machiaj simplu



Machiaj simplu de primavara

Machiaj simplu

Ochi:
Paleta Too Faced Chocolate Bar (White Chocolate, Salted Caramel, Marzipan, Creme Brulee, Triple Fudge) - review aici
Fard Melkior (Deep Purple)

Faţă:
Blush InstaGlow Miss Sporty (005 Beaming Peach)
Blush e.l.f. Pinktastic (folosit ca iluminator) - review aici

Buze:
Ruj Avon LUXE (Runway Plum)

See ya next time! 


Comments

  1. Ce frumos si simplu este ♡ O să îl încerc si eu mai ales pt că am ceva asemănător în paletuțe acasă ♡ te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place! M-am gandit sa incerc si cu nuante de verde si albastru :D :*

      Delete
  2. E super mișto machiajul! Sper să mai faci și altele.

    ReplyDelete
  3. foarte frumos, un machiaj de zi reusit!

    ReplyDelete
  4. Imi plac culorile, muuult de tot. Si iti sta atat de bine cu ele... iti scot ochii frumos in evidenta!
    Lots of kisses,
    I love your makeup posts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, Andreea! Si e chiar usor de realizat. :D

      Delete
  5. Ce faine nuante ai ales :D Iti stau foarte bine si cred ca o sa incerc si eu sa-ti recreez lookul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! I would love to see your take on it! :D :*

      Delete

Post a Comment

Popular Posts