Makeup | Vine Craciunul (1)

Asa cum am promis in ultimul ghid de cadouri, astazi am revenit cu un makeup pentru Craciun. Am pregatite doua machiaje, cel de azi fiind unul putin mai soft. M-am gandit ca cel de astazi sa fie pentru o persoana care nu se machiaza foarte strident, sau careia nu ii place clasicul machiaj cu buze rosii si auriu la ochi. Produsele folosite o sa le gasiti la sfarsitul postarii si acum va las cu cateva fotografii.

Makeup

Makeup

Makeup

Makeup


Produse folosite:
Paleta Chocolate Bar de la Too Faced (Salted Caramel, Cherry Cordial, Marzipan, Champagne Truffle) - review aici
Paleta NudeTude TheBalm (Sleek, Serious) - review aici
Tus crema e.l.f in nuanta Black - review aici
Mascara luxe Avon in nuanta Caviar Black
Fond de ten luxe Avon in nuanta Nude Bodice
Pudra Stay Matte Rimmel in nuanta Translucent
Sleek Face Form in nuanta light
Ruj Ultra Color Avon in nuanta Romance - review aici

Ce parere aveti? Va place?


Comments

  1. GOD, trebuie sa reproduc machiajul asta...e facut special pentru mine ! <3 Daca reusesc sa reproduc codita I'm The Boss :))) O sa incerc marti, ca tot am secret santa la facultate <3 Te pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ma bucur ca iti place asa mult :D Abia astept sa vad cum iti iasa :*

      Delete
  2. arata foaaarte bine coditele <3
    Mie imi ia ceva sa le fac simetric =s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exerseaza si sunt convinsa ca o sa iti iasa :)

      Delete
  3. imi place foarte mult nuanat rujului dar si machiajul, foarte dragut

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts